background

Monday, September 24, 2012

Mengubat hati sendiri

Bila geram rasa nak maki..
Tapi tak pandai.. x reti.. Elehhh kata je la kau takut !

Jom la layan kerja jait aku malam tadi sat.

Apsal semua gambar jadi macam ne bila post ne?

Ne buat aku geram balik !!

Sabar..sabar....

Baju ne dah lama gilers dah wujud, sebelum faiz lahir lagi. Muahahahaah... Aku tempah untuk pergi family day ke Cameron tahun bila eh? Kikikki.... Aku je pakai. Papa x leh. Sebabnya 'halia ijau' salah guna saiz baju. Adakah patot saiz baju aku ngan papa sama~ Erm samapai dah kuning2 dah bj ne..

Dah lama rasa nk betulkan. Tapi x buat2... Erm.. BTW... si 'halia ijau' mmg ada suruh kasi balik dan dia akan jahit semula. Tapi ne yg payah nk ke pejabat pos bagai~ So, terkepam la kt tangan aku.

Malam tadi dpt 'hidayah'... betulkan balik baju ne. Aku gunting baju yg lama kemudian jahit balik pada baju dengan saiz yang sebenar. Nak cepat siap punya pasal, xde maknanya nk jait2 tgn bagai~ Hahaahahah.. Aku bedal jahit pakai mesin.

Dah siap... bila2 pa dtg boleh pakai sama2.
Erm, tp kena buat utk faiz ngan fath pulak la.. baru sedondodn sama....

Ok masuk dalam senarai benda2 yg akan dijahit. Muaaggaga.. Bila la nk menjahit nyer ye?

No comments:

Post a Comment

Cer komen sikit ^_*