background

Wednesday, May 4, 2011

aku la tuuuu....

Sejak bila aku jd stalker?

Sejak aku cemburu dgn kau! Pengakuan berani mati!!
Ye betul..jujur! Sebelah badan aku akan sngt CEMBURU dgn kau.. dan sebelah badan lagi BANGGA gak ngan kau ne sebenarnya..

Asalnya aku BENGANG…
Masa kerja kau pemalas thp kritikal! Tambah2 kau peknen..lg mengada2!! Bukan aku sorng kata ok, satu opis kecoh.. kau je xpaham2.. ke kau buat2 xpaham?
Macam2 alasan kau bg kalo berkaitan kerja terutamanya PEKNEN la kan.. ok fine aku sabar lagi  sampai satu hari kau kata kat kawan kau yg jugak kawan aku tu….
‘aku membebankan kau dgn kerja2 yg bos suruh aku buat’
- aku marah sngt2 dah ne!!
FYI aku jumpa 3 blog kau, yg kau update bagai nk rak. Penuh beb isi kandungan..padat! aik… byak juga ‘masa’ kau ye..
Ada bayk lagi.. perlu luahkan ke..? hahahhaha….
Kenapa kau PEMALAS dll aku nk kecoh?
Sebab kerja kita berkait.. kalo tak, aku akan buat hal n kerja aku. Len xmo amik tau!

Sebab apa CEMBURU ?
- boleh kata kau pakej lengkap r.. pandai.. dak U.. tau serba serbi la..

Sebab ape BANGGA ?
di opis kita tu, dipenuhi dgn kaum2 ‘itu’ yg sngt bias n sngt merendah2kan ketidakupayaan kaum kita. Tapi kedatangan kau memeranjatkan dorang sebb kau memiliki pakej lengkap! Baru la dorang tabik sikit…

Oleh kerana CEMBURU tu la aku sekodeng2 kau. Sampai la aku jumpa blog kau yg terlatest ! mana aku tau tu latest..? aku tau la..kan aku sekodeng kau! Cehh…

Pesal aku berTERUS TERANG ne?

Salah satu n3 kau, kau tension gila ngan officemate yg jugak member U kau.
Kau bawak dia masuk kerja.. tp dia buat hal.
Sekarang ko rasa apa aku rasa…jenuh tau nk jwp kt bos !

Dlm masa sama aku nk ucap TERIMA KASIH sebb blog ko yg latest tu la aku jd org yg berSYUKUR.

Pulak dahhh… pesal?

Oleh sebb blog tu xde sape2 kenal kau sbb kau merahsiakan kewujudannya… ngeee… maka penulisan kau sangat telus… aku dah tau isi hati kau sebenarnya…

“KAU TIDAKLAH SESEMPURNA MANA YG AKU CEMBURUKAN”


N3 ne khas utk kau…aku RESIGN….
-luahan terpendam setelah sekian lama bermonolog !!

^--^'

No comments:

Post a Comment

Cer komen sikit ^_*